پرینتر سه بعدی در هنر

پرینتر سه بعدی در هنر

با تیم برنا پرینتر 3 بعدی همراه باشید.(پرینتر سه بعدی در هنر)

پرینتر سه بعدی در هنر

پرینتر سه بعدی همراه آشنای هنر(پرینتر سه بعدی در هنر)

عاشقان هنر همیشه راهی برای خلق آثار زیبا پیدا کرده و می کنند. اکنون با یک دستگاه پرینتر سه بعدی می توان مجسمه های بسیار پیچیده و متنوع پرینت سه بعدی گرفته و آن را رنگ آمیزی کرد.

نیاز نیست تخصص کافی در زمینه هنر داشته باشید تا بتوانید اثر هنری خلق کنید. کافی است با کمی دانش در زمینه طراحی سه بعدی و کامپیوتر، طرح سه بعدی را آماده کرده و آن را به عنوان ورودی به پرینتر منتقل کنید. دستگاه پرینتر 3 بعدی خود بقیه کارها را انجام خواهد داد.

پرینت سه بعدی اثر هنری شگفت انگیز(پرینتر سه بعدی در هنر)

فایل سه بعدی را به صورت لایه به لایه پرینت گرفته و در نهایت آن را به شما تحویل می دهد. تمام این کارها را می توان فقط با یک دستگاه چاپگر سه بعدی در گوشه ای از منزل انجام داد.

همچنین با استفاده از یک اسکنر سه بعدی می توان چهره اشخاص و همچنین مدلهای فیزیکی موجود را اسکن کرده و آن را به پرینتر سه بعدی منتقل کنید.تا برایتان پرینت بگیرد و مجسمه آماده را تحویلتان دهد.می توانید مجسمه را پرداخت کرده و با رنگ دلخواه رنگ آمیزی نمایید.

پرینتر سه بعدی در هنرپرینتر سه بعدی در صنعت مد و فشن(پرینتر سه بعدی در هنر)

چاپ سه بعدی در زمینه صنعت مد و فشن نیز کاربردهای فراوانی پیدا کرده است.طراحان می توانند با استفاده از این فناوری پرینتر سه بعدی در زیورآلات و لباس ها را به راحتی تولید نمایند.

در خبری آمده بود شرکت ریبوک توانسته است از اولین کفش ورزشی پرینت گرفته شده با پرینتر سه بعدی رو نمایی کند.گرچه هنوز فناوری پرینتر سه بعدی در زمینه صنعت مد و پوشاک در ابتدای راه قرار دارد.و زمان نسبتا زیادی نیاز است تا بتوان با استفاده از پرینتر سه بعدی به تولید انبوه لباس و کفش دست زد.با این حال پرینتر سه بعدی افق روشنی پیش چشم دست اندرکاران صنعت مد و فشن قرار داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *