پرینت سه بعدی پخش کننده موزیک

ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی

با سایت برنا پرینتر سه بعدی همراه باشید.

ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی

ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی

اولین پخش کننده موزیک ماژولار که با پرینتر سه بعدی ایجاد می شود.(ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی)

این پخش کننده موسیقی که لنکو نام دارد توسط یک شرکت هلندی تولید کننده صفحه های گردون با دقت فوق العاده بالا که به دقت سوئیسی مشهور است انجام شده است. هدف از انجام این کار تلفیق نمودن برخی از فن آوری های مدرن با پخش کننده موسیقی کلاسیک جهت ارائه و معرفی نسل های جدیدی از صفحه های گردون بود. این کار بصورت گروهی و توسط شرکتهای RepRapUniverse  وانجمن Qeske انجام گردید.لنکو MD در تاریخ 27 نوامبر به عنوان اولین پخش کننده پرینت سه بعدی شده به عموم مردم در Kickstarter معرفی و عرضه گردید.از آن می توان به عنوان اولین پخش کننده موزیک بصورت ماژولار نیز نام برد.

هر لنکو دارای دو شکاف ماژول خالی است.

و پشتیبان ها می توانند ماژولهایی را اضافه کنند که با استفاده از انرژی خورشیدی، جریان بی سیم بلوتوث، بلندگوها و موارد دیگری که هم اکنون در حال توسعه هستند، ماژولهای خود را ارتقا دهند. سازندگان همچنین می توانند ماژول های خاص خود را طراحی کرده و آنها را با یک پلت فرم آنلاین که پس از کمپین راه اندازی می شود به اشتراک بگذارند.

 

پرینت سه بعدی MD با کیت قابل چاپ استاندارد(ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی)

تصمیم گیرندگان در لنکو می دانند که برخی از دوستداران موسیقی MD را می خواهند.اما پرینتر سه بعدی بزرگ  برای چاپ آن ندارند.به همین دلیل آنها تصمیم به ارائه کیت چاپی کاملا سه بعدی در kickstarter گرفتند.این کیت قابلیت پرینت سه بعدی توسط پرینتر سه بعدی استاندارد (حداقل حجم ساخت 200x200x100mm) را دارد.و همراه با پلاتر بزرگ پیش چاپ شده و گرامافون و سایر بخش های دیگر عرضه می شود.هر کیت MD شامل قطعات الکترونیکی و مکانیکی لنکو با کیفیت بالا و همچنین کارتریج Audio Technica AT3600 با گزینه ارتقاء به AT95E است.

و کسانی که این پروژه را پشتیبانی نمایند قابلیت انتخاب هفت رنگ شامل:

  • سفید
  • سبز سیبی
  • آبی آسمانی 
  • نارنجی
  • زرد
  • قرمز
  • و صورتی برای دستگاه خود را دارند.
ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی

ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی

خرید لنکو MD از قفسه ها به وسیله پلتفرم آنلاین(ساخت پخش کننده موزیک با پرینتر سه بعدی)

علاوه بر به اشتراک گذاشتن ماژول های سفارشی، پلتفرم آنلاین مکان هایی را در سراسر جهان لیست می کند که می توان Lenco-MD را از قفسه خریداری کرد. آنها این کار را با دعوت از سازندگان و صاحبان فروشگاه هایی که خودشان برای تهیه MD در منزل سفارشی کار می کنند، انجام می دهند.

دامنه رنگها به طرز چشمگیری وسعت می یابد.زیرا سازندگان پرینترهای سه بعدی می توانند گزینه های شفاف، فلزی و درخشان در تاریکی را ارائه دهند.

گروه صنعتی برنا عرضه کننده مناسب ترین قیمت برای خرید پرینتر سه بعدی در ایران

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *