فناوری چاپ سه بعدی در آموزش و پرورش

کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش و پرورش

پرینتر سه بعدی در آموزش

استفاده از چاپ سه ‌بعدی در آموزش و پرورش انواع مختلفی از کاربردهای مهم در مدارس ابتدایی، متوسطه، دانشگاه ها، کتابخانه ها، دانشکده های فنی و سایر محیط های آموزشی دارد.

چاپ سه بعدی دنیای تولید را بهتر کرده است.(کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش)

بسیاری از تولید کنندگان از فناوری های چاپ سه بعدی یا ساخت مواد افزودنی برای تولید قطعات هواپیما، اندام های پروتز و حتی داروهای چاپی سه بعدی استفاده می کنند.در بخش آموزش، تکنولوژی چاپ سه بعدی باعث بهبود یادگیری، پیشرفت مهارت ها و افزایش تعامل دانش آموزان و معلمان با موضوع می شوند. علاوه بر این، چاپ سه بعدی باعث ایجاد خلاقیت و همکاری بیشتر در حل مشکلات می شود.

 

چاپ سه بعدی در آموزش

کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش

 

چگونه از چاپ سه بعدی در آموزش استفاده می شود؟(کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش)

به طور گسترده، چهار مورد استفاده اصلی برای چاپ سه بعدی در بخش آموزش وجود دارد که عبارتند از:

  • آموزش دانش آموزان در مورد چاپ سه بعدی، نحوه عملکرد فناوری چاپ سه بعدی و کاربردهای آن در سناریو های دنیای واقعی (مثلاً ساده سازی فرآیندهای صنعتی)
  • اطلاع رسانی به مربیان در مورد چاپ سه بعدی، بنابراین می تواند به درستی در یادگیری برنامه های درسی گنجانده شود
  • بهبود خلاقیت و مهارت های دانشجویی
  • آثار باستانی چاپ شده که به درک دانش آموزان در مورد مفاهیم مهم کمک می کند (به عنوان مثال آثار مصنوعی آناتومیکی با چاپ سه بعدی)

چاپ سه بعدی در مدارس(کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش)

مربیان می توانند از چاپ 3 بعدی به کمک پرینتر 3 بعدی در کلیه مقاطع تحصیلی، از ابتدایی تا متوسطه (دبیرستان) استفاده کنند.فن آوری های چاپ سه بعدی، مربیان را قادر می سازد نمونه های اولیه فیزیکی دقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.که دانش عملی و مفیدی را برای درک مفاهیم علمی فراهم می کند.

به طور کلی، بسیاری از تحقیقات در مورد چاپ 3d در آموزش و پرورش نشان می دهد که چگونه آثار با کیفیت چاپ شده، قابلیت یادگیری را افزایش می دهند.که با یادگیری مبتنی بر صفحه یا کاغذ قابل دستیابی نیست.درک بهتر از طریق لمس کردن و مشاهده اشیاء با چاپ سه بعدی حاصل می شود. پرینت سه بعدی به جای روش های قدیمی که فقط بر یادگیری کتاب های درسی متمرکز هستند، یادگیری را از طریق اکتشاف ارتقا می بخشد.

چاپ سه بعدی در دانشگاه ها(کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش)

در سطح سوم آموزش، فضای بیشتری برای آموزش دانش آموزان در مورد چگونگی عملکرد فناوری چاپ سه بعدی وجود دارد.بسیاری از دانشگاه ها و کالج های فنی سطح سوم اکنون ماژول ها و پروژه های چاپ سه بعدی را در مهندسی، علوم کاربردی و سایر دوره ها درج می کنند.

ماژول های چاپ سه بعدی سطح سوم علاوه بر ساخت مدل های سه بعدی با استفاده از مواد مختلف، بر ساخت چاپگرهای سه بعدی از ابتدا نیز تمرکز دارند.چاپ سه بعدی همچنین فرصتهای بسیاری را برای کمک به یادگیری بصری و عملی در سراسر علوم فراهم می کند.اجزای پرینت سه بعدی اغلب به عنوان مدل آزمایش برای آزمایش های علمی در رشته های مختلف از جمله مهندسی مکانیک، هوافضا و رباتیک استفاده می شود.

 

کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش و پرورش

کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش

 

چاپ سه بعدی در کتابخانه ها(کاربرد پرینتر سه بعدی در آموزش)

کتابخانه ها در عصر دیجیتال فقط مربوط به کتاب ها نیستند.ماهیت کتابخانه ها در حال تغییر است تا منعکس کننده چگونگی یادگیری مردم در مورد موضوعات با استفاده از فناوری های جدید باشد.کتابخانه ها راهی آسان برای معرفی ایده ها و فن آوری های چاپ سه بعدی به طیف گسترده ای از کاربران را به صورت بالقوه ارائه می دهند.در حال حاضر بسیاری از كتابخانه ها دارای فضای اختصاصی سازگار با چاپگرهای سه بعدی هستند كه برای استفاده همه اعضای كتابخانه قابل استفاده است.بهترین چاپگر سه بعدی برای یک کتابخانه، معمولاً شبیه به آنچه برای استفاده در کلاس توصیه کرده ایم است.پس به چاپگری نیاز است که مقرون به صرفه، با دوام و سریع باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *