نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura

آموزش نصب نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura

نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura یکی از نرم افزارهای اسلایسر پرینترهای سه بعدی است که از محبوبیت خاصی برخوردار است.پرینتر سه بعدی شرکت برنا 3d با این نرم افزار اسلایسر ارائه می شوند.

عملکرد بهتر نرم افزار کیورا نسبت به بقیه اسلایسرها(نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura)

نرم افزار  cura یکی از نرم افزارهای اسلایسر پرینترهای سه بعدی است که از محبوبیت خاصی برخوردار است.تمامی پرینترهای سه بعدی تولیدی شرکت برنا نوآوران پویا با این نرم افزار اسلایسر ارائه می شوند.نرم افزار cura در مقایسه با سایر نرم افزارهای اسلایسر پرینترهای سه بعدی عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.لازم به ذکر می­ باشد که یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت پرینت سه بعدی، نرم افزار طراحی سه بعدی اسلایسر است.

و با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند و مناسب می­ توان کارایی دستگاه را افزایش داد.در این قسمت راهنمای نصب نرم افزار Cura نسخه 2.5 بطور کامل آموزش داده شده است.جهت نصب نرم افزار cura نیازمند فایل نصب نرم افزار می‌باشیدهمچنین می­توانید این نرم افزار را از وب سایت شرکت برنانوآوران پویا دانلود نمائید.

نرم افزار cura چگونه نصب می شود؟(نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura)

جهت آغاز پروسه نصب نرم افزار cura، بر روی فایل Cura-2.5.0-win64.exe دبل کلیک نموده و یا به عبارت دیگر آن را اجرا نمائید.بدین ترتیب پنجره نصب نرم افزار  باز می‌گردد. در این پنجره بر روی آیکون Run کلیک نمائید.پنجره نصب نرم افزار ظاهر می گردد. در این پنجره بر روی آیکون Next کلیک نمائید.پنجره دیگری  ظاهر می‌گردد. بر روی آیکون I Agree کلیک نمائید تا پروسه پرینت ادامه یابد.

در پنجره بعد  می‌بایست محل نصب نرم افزار را مشخص نمائید. بعد از تعیین محل نصب نرم افزار، روی آیکون Next کلیک نمائید.متعاقباً در پنجره بعدی بر روی آیکون Next کلیک نمائید.بدین ترتیب وارد پنجره دیگری می‌شوید که در این پنجره می‌ بایست نوع فایل‌های سه بعدی مربوط به پرینتر سه بعدی و قابل اجرا توسط نرم افزار cura را تعیین نمائید.

نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura

علامت تیک تمامی گزینه ها را زده و سپس بر روی آیکون Install کلیک نمائید.نصب نرم افزار با کپی شدن فایل‌های مورد نیاز اجرای نرم افزار آغاز می‌گردد. صبر نمائید تا پروسه نصب ادامه یابد.در نهایت پنجره ای  مبنی بر اتمام پروسه نصب ظاهر می‌گردد.

نرم افزار پرینتر سه بعدی Cura در صورتی که قصد اجرا نمودن نرم افزار را دارید بر روی آیکون Finish کلیک نمائید و چنانچه قصد اجرای نرم افزار را ندارید علامت تیک کنار دستور اجرای نرم افزار را برداشته و سپس روی آیکون Finish کلیک نمائید.بدین ترتیب نصب نرم افزار cura به اتمام رسیده و نرم افزار آماده استفاده می­باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *