کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی

بررسی کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی

 

از بازی های تخته و تبلت گرفته تا همتایان الکترونیکی پیشرفته آن ها در کنسول ها و رایانه های شخصی، بازی ها یک نوع سرگرمی گسترده و متنوع هستند. آنها هم چنین بستری برای خوداظهاری هستند.به همین دلیل بازیکنان اختصاصی می توانند نه تنها برای ملزومات، بلکه برای اضافه کردن شخصیت های منحصر به فرد خود به بازی خود با استفاده از قطعات سفارشی، کنترل کننده ها و هر چیز دیگری، پول زیادی را خرج کنند.

خوشبختانه این قابلیت به خوبی در عصر حاضر وجود دارد.مجسمه سازی و اسباب بازی های چاپی سه بعدی، یکی از قدیمی ترین کاربردهای این تکنولوژی چاپ سه بعدی بوده است. بنابراین به طور طبیعی، تصور اینکه تولید افزودنی برای انواع بازی ها چگونه اعمال می شود کار سختی نیست.در حقیقت تعدادی از شرکت ها هستند که در زمینه های: شخصی سازی شخصیت ها، قطعات بازی و لوازم جانبی آن ها تخصص دارند.

با برنا پرینتر 3 بعدی همراه باشید.

تأثیر چاپ سه بعدی در صنعت بازی

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی

مینیاتورها و قطعات یدکی خود را در خانه چاپ کنید(کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی)

اگر یک چاپگر سه بعدی رومیزی در خانه دارید، گزینه ها حتی گسترده تر هستند. در واقع شما می توانید یک مدل قابل چاپ 3 بعدی را به صورت آنلاین پیدا کرده و در مدت زمان 30 دقیقه آن را به جسم حقیقی تبدیل کنید.

بازی های تبلت خود را طراحی کنید.(کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی)

در حالی که بازیابی قطعات قدیمی عالی است، چه چیزهای جدیدی می تواند به چاپ سه بعدی اضافه کند؟ جامعه DnD ممکن است قانع کننده ترین پاسخ به این سوال را داشته باشد. مخازن مدل سه‌ بعدی مانند Thingiverse و MyMiniFactory پر از عناصری هستند که در قطعات واقعی وجود ندارند و دارای یک بسته استاندارد DnD نیستند.

اما بازیکنان مدت ها است که مدل هایی را برای محوطه سازی اصلی، غرفه، سلاح و لوازم مختلف برای افزودن تجربه بازی خود اضافه می کنند.کاربران سرمایه گذار همچنین موجودات و هیولاهای کاملاً جدیدی را توسعه داده اند تا بر گستردگی گزینه های DnD موجود، اضافه کنند.

تأثیر چاپ سه بعدی در صنعت بازی

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی

لوازم جانبی مهم و طرح های ارگونومیک(کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت بازی)

در سطح حرفه ای تر، IKEA  و UNYQ در حال چاپ لوازم جانبی بازی مانند صفحه کلیدهای ارگونومیک و پشتیبانی از میز هستند. آنها قصد دارند خط تولید را روی صندلی ها، خانه ها و موارد دیگر گسترش دهند. لوازم جانبی فقط برای نمایش نیستند، زیرا راحتی بازی را فراهم می کنند.این شرکت ها هم چنین می دانند که بازی های مدرن و حرفه ای با پخش مستقیم در یوتیوب، می توانند یک شغل مناسب باشند.

بنابراین این موضوع در واقع یک نوع سرمایه گذاری است.تجهیزات بازی چاپ سه بعدی می توانند به راحتی قطعات جایگزین را ارائه دهند.که به همین دلیل گیمرها در حال طراحی دکمه های قابل تعویض، در دسته های بازی هستند.به خاطر داشته باشید، دسته های بازی بسیار گران قیمت هستند اما در برخی از بازی های جنگی، نمی توان بدون آنها بازی کرد.

پس این قابلیت که بتوان با استفاده از پرینتر های سه بعدی، دکمه های خراب را تعویض کرد، برای گیمرها بسیار مقرون به صرفه است.بازی به عنوان یکی از مهمترین صنایع سرگرمی انبوه در جهان، همیشه مکانی برای تولید وسایل با پرینتر های سه بعدی برای ایجاد تفریحات بوده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *