ساخت خانه با پرینتر سه بعدی

ساخت خانه با پرینتر سه بعدی در آلمان

مشخصات خانه دیجیتالی ساخته شده با پرینتر سه بعدی(ساخت خانه با پرینتر سه بعدی)

مساحت این خانه 200 متر مربع است و در بالاترین قسمت NEST واقع شده است. اتاق نشیمن آن دارای یک سقف بتونی ظریف، قالب های پرینت سه بعدی شده با پرینتر سه بعدی و یک دیوار بتنی خمیده که توسط ربات ساختمانی ایجاد شده است.پرده ها همانند آنچه در فیلم های علمی تخیلی می بینیم با یک دستور جادویی از هم باز می شوند.و کتری آب را برای درست کردن چای آماده می کند.این یک فیلم علمی تخیلی نیست.بلکه واقعیتی است که در دوبندورف سوئیس قرار دارد.در این ساختمان مدور، محققان می توانند فناوریهای جدید ساخت و ساز را در شرایط واقعی زندگی آزمایش کنند.

اولین ساکنان خانه دیجیتالی

اولین ساکنان این خانه پرینت سه بعدی شده میهمانان آکادمیک از Empa و Eawag هستند.که قرار است در این خانه دیجیتالی ساخته شده با پرینتر سه بعدی مستقر شوند.

خانه پرینت شده با پرینتر سه بعدی(ساخت خانه با پرینتر سه بعدی)

کنسرسیومی از شرکتها به رهبری DIGITALISTROM اولین راه حل های خانه هوشمند را در خانه DFAB نصب کرده است.این موارد شامل محافظت هوشمند چند مرحله ای  از سارقین، آخرین نسل از لوازم خانگی هوشمند شبکه ای است.

Gian-Luca Bona مدیر عامل شرکت Empa می گوید:

در اجرای یک پروژه ساختمانی مانند DFAB HOUSE روش های ساخت و سازهای سنتی با مفاهیم جدید دنیای دیجیتال و فناوری پرینتر سه بعدی ادغام گردیده است.امید است این تکنولوژی هر چه سریعتر در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *