ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی

ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی

مدل آناتومی با پرینترهای سه بعدی

Stratasys که یکی از شرکت های بزرگ در عرصه ی ساخت پرینتر های سه بعدی برای کارایی های مختلف و متنوع است.(ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی)

یک پرینتر سه بعدی جدید اختصاص داده شده به چاپ آناتومی انسان و مدل های پزشکی و همچنین موادی که برای تکثیر سیستم های قلبی و عروقی و همچنین استخوان ها طراحی شده است، راه اندازی کرد.پرینتر J750 Digital Anatomy 3D Printer، به گونه ای طراحی شده است تا مدل هایی را تولید کند که احساس واکنش پذیری و بیومکانیک آناتومی انسان را تکمیل کند.ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی موارد استفاده این است که به جراحان اجازه می دهد تا روش ها و همچنین تجهیزات پزشکی را آماده کرده و آموزش ببینند.

چاپ مدل های آناتومی انسان

ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی

چاپ سه بعدی مدل های آناتومی انسان(ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی)

مدل های آناتومیک با توجه به اینکه مراقبت های بهداشتی یک صنعت بزرگ است و توانایی چاپ مدل های آناتومی انسانی، برای یک نقطه خاص است.و باعث صرفه جویی در هزینه می شود که یک بازار داغ برای سازندگان پرینترهای سه بعدی می باشد.Stratasys در این عرصه تنها نیست.سیستم های سه بعدی در ماه گذشته اعلام کردند که از FDA اضافی برای نرم افزار D2P خود که برای چاپ مدل های آناتومیکی خاص بیمار استفاده می شود، بهره جسته اند.

به طور معمول، متخصصان پزشکی برای آموزش از حیوانات، مدل های واقعیت مجازی و روش های سنتی استفاده کرده اند.تمام این ابزارهای آموزشی محدودیت هایی دارند.گدازه گیرها بافت زنده را حفظ نمی کنند و حیوانات ممکن است نگرانی های اخلاقی ایجاد کنند.علاوه بر این، Stratasys سه ماده را برای ایجاد برنامه های چاپ سه بعدی قلب، عروق و ارتوپدی راه اندازی کرد.

به این مواد TissueMatrix ، GelMatrix و BoneMatrix گفته می شود. ایستگاه تمیز کردن مخزن خون که مواد پشتیبان را از داخل رگ های خونی چاپ شده سه بعدی خارج می کند، آزاد شده است.پرینتر سه بعدی آناتومی دیجیتال Stratasys ‘J750 در درجه اول توسط شرکت های دستگاه های پزشکی و هم چنین مراکز پزشکی دانشگاهی استفاده می شود.

Stratasys گفت(ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی):

چاپگر جدید سه بعدی در موسسات پزشکی مانند موسسه Jacobs برای ایجاد دستگاه های داروی عروقی آزمایش شده است.

می توانید با جستجو در اینترنت، نگاهی به مدل قلب پرینت سه بعدی Stratasys بیندازید.اسكات دريكاكيس، رهبر بخش پزشكي آمريكا در Stratasys، گفت كه اين مواد و چاپگر نيازي به ترتيب FDA ندارند زيرا براي آموزش هستند.

چاپ مدل های آناتومی انسان با پرینتر سه بعدی(ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی)

Stratasys تلاش چاپ آناتومی پزشکی را در سال 2014 با ادغام نرم افزار و سفارشی سازی برای ویژگی های مختلف آناتومی انسانی با بیشترین زمان شروع کرد و تا به حال به دستاورد های خوبی دست یافته است.

با برنا پرینتر 3 بعدی همراه باشید.

چاپ سه بعدی مدل های آناتومی انسان

ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی

اسكات دريكاكيس گفت(ساخت مدل آناتومی با پرینتر سه بعدی):

بازار مالی این پرینتر ها یک میلیارد دلار در سال بوده که یک بازار بسیار بزرگ است.

بازار شبیه سازی به تنهایی – مدل های فیزیکی – تقریباً کمتر از 1 میلیارد دلار در سال است.

اشخاص ثالثی اکنون مدل های آناتومی چاپ شده سه بعدی را برای مقایسه خروجی Stratasys با بافت آناتومی انسان بررسی می کنند.تا نواقص را رفع و این عرصه را برای تولید انبوه برای تمامی بخش های آناتومی بدن آماده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *