ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی

ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی

شرکت عمرانی

یک شرکت عمرانی در شانگهای چین توانسته به کمک بزرگترین پرینتر سه بعدی یک پل عابر پیاده (ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی) را با استفاده از مواد پلاستیکی در 35 روز بسازد. پل عابر پیاده ساخته شده در چین یکی از شاهکارهای پرینتر سه بعدی محسوب می شود.(ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی)

این پل عابر پیاده 15.25 متر طول، 3.8 متر عرض و 1.2 متر ارتفاع دارد. برای ساخت آن از یک دستگاه پرینتر سه بعدی بسیار بزرگی استفاده شده است. این دستگاه پرینتر (ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی)چنان طراحی و ساخته شده است که کاربران می توانند در داخل دستگاه پرینتر و در عین حال پرینت کارهای خود را انجام دهند.

ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی

قرار است این پل عابر پیاده را بعد از تکمیل شدن و انجام کارهای زیباسازی بر روی رودخانه ای واقع در شهر هوشمند تاووپو نصب گردد. این پل عابر پیاده با پرینت سه بعدی مواد ASA تقویت شده با فایبرکلس و همچنین بهترین قطعات پرینترهای سه بعدی ساخته شده است.

ساخت پل عابر پیاده با پرینتر سه بعدی توانایی تحمل وزن 4 نفر در هر متر مربع را دارد. وزن کلی این پل پرینت سه بعدی شده 5300 کیلوگرم است.

با در نظر گرفتن وزن آن می توان گفت که سنگین ترین قطعه پلاستیکی پرینت سه بعدی شده در دنیا می باشد. انتظار می رود که عمر مفید این پل پرینت شده در حدود 30 سال باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نواوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *