قیمت پرینتر سه بعدی SLS

قیمت پرینتر سه بعدی SLS

 

قیمت پرینتر سه بعدی SLS برای دهه ها یک انتخاب محبوب برای مهندسان در تولید محصول بوده است. هزینه کم نسبت به کارکرد آن، بهره وری بالا و مواد اولیه قابل دسترس، همگی این فناوری را برای طیف وسیعی از کاربردها، از تولید نمونه تا ساخت قطعات کوچک و بزرگ، به گزینه ایده آل تبدیل کرده است.

پرینترهای سه بعدی (Selective Laser Sintering( SLS(قیمت پرینتر سه بعدی SLS)

امروزه پرینترهای سه بعدی جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف و تعمیر قطعات پیدا کرده اند.شایعترین این پرینترها، پرینتر SLS است که اساس کار آن بر پایه تابش لیزر و پودر فلز یا پلاستیک است.پودر در یک لایه نازک در بالای سکوی داخل محفظه ساخت پخش می شود. پرینتر پودر را تا دمایی درست زیر نقطه ذوب مواد اولیه و به کمک لیزر گرم مثل ماژول حکاکی لیزر می کند.

این لیزر مدام در حال اسکن بخش های مختلف طرح و ذوب پودرها بر اساس آن است. این فرآیند برای همه لایه های طرح اسکن شده، تکرار می شود تا زمانی که قطعات تکمیل شوند. این قطعات تا زمان خنک شدن در داخل چاپگر باقی می مانند.این یک روش مناسب و مقرون به صرفه در سال های اخیر برای ساخت نمونه های اولیه و همچنین محصولات نهایی می باشد.که باعث محبوبیت پرینترهای SLS در بین مشاغل، علاقه مندان و مخترعان شده است.

کاربردهای پرینتر سه بعدی SLS(قیمت پرینتر سه بعدی SLS)

در ادامه این بخش به مرور 5 کاربرد اصلی پرینترهای سه بعدی SLS خواهیم پرداخت.

پرینتر سه بعدی SLS

قیمت پرینتر سه بعدی SLS

  • هوا فضا(قیمت پرینتر سه بعدی SLS)

صنعت هوا فضا نیازمند استفاده از قطعاتی با بالاترین استانداردهاست.این قطعات باید در مقابل حرارت بالا و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند و ضمن آن تا حد ممکن نیز باید سبک باشند.از آنجا که دقت در تولید قطعات هواپیما بسیار مهم است، استفاده از چاپگرهای دقیق SLS می تواند کمک قابل توجهی به مهندسان صنایع هوا فضا کند.

  • صنایع خودروسازی(قیمت پرینتر سه بعدی SLS)

شرکت های مشهوری مانند آئودی از پرینترهای سه بعدی  SLS در تولید خودروهای خود استفاده می کنند.استفاده از پرینترهای SLS فقط شامل تولید قطعات در هنگام ساخت نیست.در تولید قطعات یدکی برای اتومبیل های پیشرفته نیز می توان از پرینترهای SLS بهره گرفت.

بسیاری از تیم های اتومبیل سواری برای موفقیت در مسابقات مختلف نیز قطعاتی را طراحی می کنند که موجب کارایی بالاتر اتومبیل های مسابقه ای می شود. برای تولید این قطعات که به طور معمول بسیار پیچیده هستند،  می توان از پرینترهای شگفت انگیز SLS استفاده کرد.

ساخت ابزارآلات پیشرفته صنعتی

در تولید ابزارآلات صنعتی پیشرفته همواره شرکت های غول پیکر به راحتی شرکت های متوسط و کوچک را از دور رقابت حذف می کنند. حال با روی کار آمدن پرینترهای سه بعدی SLS، تولیدکنندگان کوچک و متوسط نیز قادر خواهند بود با صرف هزینه های کمتر تولیدات بیشتری را روانه بازار کنند. این صنایع می توانند با تولید قطعات و ابزار صنعتی سفارشی به کمک این پرینترها علاوه بر افزایش سرعت، کیفیت قابل قبولی را نیز ارائه دهند.

  • صنایع رباتیک

ساخت قطعاتی مانند گیرنده ها و سنسورها در صنایع رباتیک بسیار گران هستند و باید به صورت سفارشی و برای مصارف مختلف طراحی شوند. مهندسان رباتیک از چاپگرهای سه بعدی SLS برای قطعات مختلف استفاده می کنند.این قطعات باید بسیار سبک باشند و در عین حال استحکام قابل قبولی داشته باشند تا ربات ها بتوانند ضمن حرکت سریعتر، بارهای سنگینی را جابجا نمایند.پرینترهای سه بعدی SLS با کاربری راحت خود توانسته است کمک شایانی به رشد صنایع رباتیک در سال های اخیر کند.

پرینترهای سه بعدی SLS

قیمت پرینتر سه بعدی SLS

  • آموزش

استفاده از چاپگر سه بعدی SLS به شدت می تواند در مباحث آموزش کاربرد داشته باشد و به کمک اساتید و دانشجویان بیاید. به کمک این پرینترها دانشجویان و اساتید آن ها می توانند به تراوشات ذهن خلاق خود شکل فیزیکی دهند تا بدین وسیله نیروی محرک جدید برای چرخ صنعت کشور خود باشند. کالج هایی مانند دانشگاه پردو در ایندیانا به آموزش دانشجویان خود در مورد مواد و فناوری تولید مواد افزودنی به کمک پرینترهای سه بعدی SLS مشغولند.

قیمت پرینتر سه بعدی SLS

عوامل مختلفی در قیمت یک پرینتر سه بعدی SLS نقش دارد که شامل برند تولید کننده، حجم دستگاه و کاربرد آن می باشد.در حال حاضر در بازارهای جهانی، قیمت این پرینترها را می توان چیزی بین 150 تا 250 هزار دلار تخمین زد.

برنا برترین فروشنده قیمت پرینتر سه بعدی SLS

شرکت برنا در راستای تفکر حرفه ایش مبنی بر ارائه با کیفیت ترین پرینترهای سه بعدی، از دانش تخصصی کارکنان خود بهره می برد.این شرکت پرینترهای سه بعدی SLS ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندگان این دستگاه های استثنایی را با مناسبترین قیمت، در اختیار شما صنعتگران و صاحبان مشاغل قرار خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *