انواع ال سی دی پرینتر سه بعدی

انواع ال سی دی پرینتر سه بعدی

کاربرد نمایشگر در پرینتر سه بعدی(انواع ال سی دی پرینتر سه بعدی)

 نمايشگر و يا همان سیستم ال سي دي يکي ديگر از قسمتهاي بسيار مهم پرینترهای سه بعدی است. با استفاده از نمایشگر مي توان نحوه کارکرد ماشين را مشاهده نموده و بصورت دستی قسمتهاي مختلف پرینترهای سه بعدی را کنترل نمود.

يکي ديگر از کاربردهاي اين نمايشگرها و یا کنترل کننده ها آن است که به راحتي مي توان با استفاده از پورت يو اس بي و یا اس. دی کارت کدهاي زبان ماشین نوشته شده و یا تولید شده بوسیله اسلایسرهای مخصوص پرینترهای سه بعدی را به آنها منتقل نموده و دستگاه را بدون نیاز به اتصال مستقیم به کامپیوتر راه اندازي نمود.

در ماشينهاي صنعتي از نمايشگر هاي بزرگتري نسبت به پرينترهاي سه بعدي استفاده مي شود و امکانات دسترسي بيشتر به قسمتهاي مهم دستگاه وجود دارد. لازم به ذکر مي باشد که بر روي مادربوردهاي پرينترهاي سه بعدي محلي براي اتصال صفحه نمايش و کنترل کننده تعبيه شده است.

نمایشگر Smart Controller 2004(انواع ال سی دی پرینتر سه بعدی)

انواع متنوعی از نمایشگرها و یا ال سی دی ها در پرینتر های سه بعدی استفاده می شود که از بین آنها می توان به نمایشگر Smart Controller 2004 اشاره نمود که دارای درگاه و یا ورودی اس. دی. کارت است. برخی از پرینترهای سه بعدی با وجود مجهز بودن به نمایشگر هیچ گونه درگاه ورودی ندارند و می بایست آنها را از طریق اتصال مستقیم کامپیوتر راه اندازی نمود و این بدان معنا است که یک سیستم کامپیوتر درگیر پروسه پرینت خواهد بود و هر گونه اتفاقی از قبیل هنگ کردن سیستم عامل کامپیوتر و یا خاموش شدن آن باعث خراب شدن پرینت خواهد شد.

انواع ال سی دی پرینتر سه بعدی

به کمک نمایشگر پرینتر سه بعدی به راحتی می توان برخی از تنظیمات اولیه پرینت از قبیل دمای اکسترودر و صفحه پرینت، سرعت فن خنک کننده، سرعت پرینت و میزان تزریق مواد فیلامنت را در حین پروسه پرینت سه بعدی را دوباره تنظیم نمود. نمایشگر پرینتر سه بعدی باید بگونه باشد که در مقابل نویزهای وارد شده مقاوم بوده و صفحه آن دچار پرشهای ناگهانی نشود.پرینترهای سه بعدی شرکت برنا نوآوران پویا مجهز به نمایشگر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *