کارآفرینی با پرینتر سه بعدی

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی

تکنولوژی پرینترهای سه بعدی هر روزه در حال پیشرفت است. در عین حال موقعیت‌های شغلی و اجتماعی زیادی را در بر داشته است.از طریق کارآفرینی پرینترهای سه بعدی می‌توان به درآمد مالی نسبتا خوبی رسید.

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی حتی برای افراد مبتدی و کم تجربه نیز مناسب است.این افراد می‌توانند با اندکی تلاش ایده‌های جالبی خلق کرده و نسبت به چاپ آنها اقدام کنند امروزه طراحی و ساخت نمونه‌ها نسبت به روش‌های قدیمی با پرینترهای سه بعدی بسیار ساده‌تر شده است.

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی فرصت ‌های شغلی زیادی را ایجاد کرده‌اند که در ادامه از سایت پرینتر سه بعدی برنا به توضیح مختصری درباره آنها خواهیم پرداخت تا بتوانید کسب درآمد کنید.

 

روش های کسب درآمد میلیونی با پرینتر سه بعدی

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی

ساخت مدل و ماکت با پرینتر سه بعدی(کارآفرینی با پرینتر سه بعدی)

ساخت نمونه و ماکت به روش‌های قدیمی پرهزینه و طولانی است. با استفاده از پرینترهای سه بعدی می توان ماکت و قطعه مورد نظر مشتری را طراحی کرد. سپس توسط پرینترهای سه بعدی به چاپ رساند و بابت هر ساعت چاپ هزینه دریافت کرد.بیشترین مشتریان در زمینه معماری، عمران، شهرداری ‌ها و مراکز و نمایشگاه‌ های هنری هستند که نیازمند یک نمونه و ماکت کوچک از محصول مورد نظر خود هستند.

زمانی‌که یک دستگاه پرینتر سه بعدی و مواد مصرفی همراه با  آن مانند تکنولوژی فیلامنت تمامی آموزش‌های لازم را می‌توانید از فروشنده بخواهید تا به مرور زمان بتوانید طبق محاسبات و تنظیمات پرینتر خود زمان چاپ مدل مورد نظر را اعلام کنید تا بتوانید هزینه ساخت آن را برآورد نمایید.

ساخت نمونه‌ های خلاقانه توسط پرینترهای سه بعدی 

قبلاً ممکن بود ساخت نمونه‌ های خلاقانه و هنری شامل هزینه ‌های زیادی شود. امروزه می توان با استفاده از پرینترهای سه بعدی مدل ‌های خلاقانه هنری زیادی را مورد بررسی قرار داد و اقدام به ساخت آن‌ها نمود. از جمله ساخت نمونه ‌های سه بعدی مانند:

  • گلدان
  • آویزهای دیواری
  • وسایل تزئینی آشپزخانه 
  • عروسک‌ها

را توسط چاپگرهای سه بعدی انجام داد که خود نوعی کارآفرینی حساب می‌شود.

ساخت طلا و جواهر با پرینتر سه بعدی 

یکی دیگر از کارآفرینی‌ های جدید توسط پرینترهای سه بعدی ساخت طلا و جواهرات است که در ساخت آن از متریال رزین استفاده می‌شود. به دلیل ظریف بودن نمونه‌ها باید دقت بیشتری به خرج داد. به طبع می‌توان از طریق قالب سازی برای طلا و جواهرات به درآمد بالایی دست پیدا کرد.

کارآفرینی از طریق آموزش کار با پرینترهای سه بعدی (کارآفرینی با پرینتر سه بعدی)

به این دلیل که  پرینتر سه بعدی فناوری جدیدی محسوب می شود،ممکن است بسیاری از کاربران باه شیوه کار با آن آشنایی نداشته باشند و نیاز به آموزش را در خود احساس کنند. بنابراین می‌توان با آموزش به افراد بی تجربه و مبتدی به مهارت بالایی رسید و کسب درآمد کرد.

درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی

کارآفرینی با پرینتر سه بعدی

کارآفرینی از طریق تعمیرات پرینترهای سه بعدی 

پرینترهای سه بعدی ممکن است در صورت استفاده و گذشت زمان دچار آسیب و صدمه شوند که نیاز به تعمیر، عیب‌یابی و سرویس داشته باشند. بنابراین از این طریق می‌توان کارآفرینی کرده واز این راه کسب درآمد کرد.

 

بازاریابی و فروش پرینترهای سه بعدی 

با داشتن یک مدرک مهندسی، قدرت بیان خوب و کاریزماتیک می‌توان در سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف بازاریابی کرده و مشتری کسب نمود.

 

طراحی مدل توسط پرینترهای سه بعدی (کارآفرینی با پرینتر سه بعدی)

با استفاده از نرم ‌افزارهای سه بعدی مانند Maya ، 3D Max و سالیدورک و اتوکد و سایر برنامه ‌های مشابه می ‌توان به طراحی نمونه‌ های سه بعدی مختلف پرداخت. افرادی که در این زمینه حرفه‌ای هستند از درآمد بالایی برخوردار هستند. کارآفرینی توسط پرینترهای سه بعدی مناسب افرادی است که در زمینه هنر، معماری، طراحی صنعتی و یا کارآموزان تحصیلات کافی دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *