چاپ سه بعدی و ربات ها بزرگترین سازندگان مبلمان جهان

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان

پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان

مبلمان اشلی بزرگترین تولید کننده مبلمان در جهان است

به طور سنتی این شرکت مورد هجوم بازارهای کار بوده است.اما یک رویکرد آینده نگرانه در مورد اتوماسیون که به ربات ها و فن آوری های پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان متکی است، باعث شده تا این شرکت خانوادگی در رکود بازار کار پیشرفت کند.Vaughn Pieters مدیر ارشد عملیات Casegood گفت: ما تنها 10٪ تجارت بیشتر از تسهیلات Arcadia ما انجام می دهیم و تقریباً 15٪ نیروی کار کمتری داریم.

اشلی پنج سال پیش اولین ربات خود را در طبقه ساخت نصب کرد و آن را به عنوان یک شرکت کننده در اتوماسیون صنعتی تبدیل کرد. اما از آنجایی که خط تولید رباتیک شده است.و با تکیه دادن به چاپ سه بعدی برای کمک به چرخاندن خط تولید، اشلی ضمن رد شدن از محدودیت های سنتی اتوماسیون صنعتی مانند: حداقل سفارشات و زمان های طولانی برای اتمام کار، ردپای اتوماسیون خود را گسترش داده است.

با پرینترهای سه بعدی برنا همراه باشید.(پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان)

چاپ سه بعدی و ربات

پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان

چاپ سه بعدی داخلی راه حل ارائه می دهد.(پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان)

اشلی به جای اینکه از ده ها قسمت کوچک لازم برای تجهیز روبات ها به ابزارهای مناسب برای تهیه نوع خاصی از مبل استفاده کند.متوجه شده است که می تواند آن قسمت ها را در خانه و در زمان واقعی ایجاد کند.این تحقق پس از ارتقاء این شرکت به یک چاپگر سه بعدی Form 2 از Formlabs انجامید که باعث می شود چاپگرهای شرکت با کارایی بالا باشند.

برایان کانکل، مهندس تولید مبلمان اشلی گفت:

ما فهمیدیم که به دنبال کیفیت بهتر سطح و مقاومت بیشتر هستیم. فرم 2 به ما امکان می دهد مواردی مانند ویژگی های ضربه محکم و ناگهانی را برای اجزای مختلف چفت و بست ایجاد کنیم.یکی از گزینه های خوب با فرم 2، انواع متریال موجود است. ما می توانیم چاپ یک جزء را شروع کنیم. اگر این ماده خاص دقیقاً همان چیزی نبود که ما به دنبال آن هستیم گزینه های دیگری نیز وجود دارد.چاپ سه بعدی نیز باعث تغییر سریع خط تولید و سازگاری در آن می شود.

به عنوان مثال:

اشلی از یک سیستم سطل ساده برای سازماندهی اجزا استفاده می کند که کارگران می توانند هنگام کار روی اجزای مختلف مبلمان، سریعاً در آن تعویض کنند.در پایان صرفه جویی در هزینه، قانع کننده ترین مورد برای ابزارآلات داخلی با چاپگرهای سه بعدی است.به عنوان مثال، پین های تراز که برای نگه داشتن قطعات در حین ساخت ضروری است.قبلاً برای هر دستگاه اشلی 10 دلار با حداقل سفارش 1200 از یک فروشگاه ماشین هزینه می کردند.زمان چرخش برای سفارش به طور معمول 3-4 هفته بود.

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان

پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان

با استفاده از چاپگرهای سه بعدی داخلی، اشلی در هر قسمت 5/90 دلار را پرداخت می کند.زمان چرخش چند ساعت است، نه روز یا هفته.

كونكل گفت:

داشتن فرم 2 و قابلیت پرینتر سه بعدی در صنعت مبلمان به ما این امکان را داده است كه از بعضی از روش های سنتی كه ما در ساخت وسایل و ابزارآلات از آن بهره می بردیم، استفاده كنیم.این امکان را برای ما فراهم می کند که به سرعت با هر گونه پیشنهاد یا نیازهایی که داریم به سازگار شویم و هندسه هایی را ایجاد کنیم که به طور سنتی قادر به تولید نیستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *