اسکنر سه بعدی همراه

اسکنر سه بعدی همراه

حضور اسکنر سه بعدی در بازار

اسکنر سه بعدی همراه با ورود به بازار باعث پیدایش نسل جدیدی از تکنولوژی شد. بازار تکنولوژی سه بعدی و دلایل استفاده از آن به صورت انفجاری در حال رشد است.افراد بسیار زیادی به دنبال ابزاری هستند که بتوانند با استفاده از آن مدلهای دیجیتالی سه بعدی با کیفیت تهیه نمایند.

و در این میان اپلیکیشن های گوشی های همراه و یا تبلت طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین منظور اپلیکیشن جدیدی به نام Qlone معرفی شده است که گوشی تلفن همراه را تبدیل به اسکنر سه بعدی با کیفیت می نماید.این اپلیکیشن رایگان بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد و از دوربین تلفن همراه جهت عکس برداری و اسکن استفاده می نماید.

با برنا پرینتر 3d همراه باشید تا به آنچه می خواهید برسید.

اسکنر سه بعدی همراه

اسکنر سه بعدی همراه

اپلیکیشن Qlone در حال حاضر تنها اسکنر سه بعدی همراه بر گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل iOS عرضه شده است و به زودی نسخه اندرویدی آن نیز عرضه خواهد شد. این نرم افزار توسط یک شرکت به نام EyeCue Vision Technologies عرضه شده است.که پیش از این در زمینه ساخت محصولات کودکان فعالیت داشت.

بر طبق اظهارات رئیس این شرکت، این ابزار بدین جهت طراحی و ساخته شده است که دیگر نیازی به ابزارهای پیچیده و گاهاً گرانقیمت جهت تولید یک فایل سه بعدی دیجیتالی نباشد.و هر کسی بتواند با استفاده از آن مدل سه بعدی مورد نظر خود را تولید نماید.

نرم افزار کار با اسکنر سه بعدی(اسکنر سه بعدی همراه)

این نرم افزار یک اسکنر سه بعدی واقعی نمی باشد.و تنها از یک تکنیک بسیار ساده جهت تولید فایلهای سه بعدی استفاده می نماید.جهت استفاده از این اسکنر سه بعدی مجازی نیازمند پرینت یک صفحه شطرنجی سیاه و سفید هستید.که خود نرم افزار آن را در اختیار کاربر قرار می دهد.تنها کافیست آن را پرینت نموده و در زیر مدلی که قصد اسکن سه بعدی آن را دارید قرار دهید.با اجرا نمودن نرم افزار، پیرامون مدل گنبدی ظاهر می گردد که پروسه اسکن را نمایش می دهد.

اسکنر سه بعدی همراه

اسکنر سه بعدی همراه

اسکنر سه بعدی همراه و کاربردهای آن(اسکنر سه بعدی همراه)

با پیروی از دستورالعمل های موجود می توانید مدل دیجیتالی مدل را داشته باشید. توجه داشته باشید که می بایست تمامی قسمتهای گنبد بطور کامل تکمیل گردند تا مدل بطور دقیق ایجاد گردد.با ایجاد مدل دیجیتالی سه بعدی می توانید آن را با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار ویرایش، بهینه سازی و تغییر دهید.

همچنین می توانید نوشته، طرح و یا لوگو به مدل اضافه نمائید. لازم بذکر است که جهت خروجی گرفتن از مدل می بایست هزینه ای را از طریق خود اپلیکیشن پرداخت نمائید.با پرداخت هزینه، مدل از حالت قفل خارج شده و می توانید آن را پرینت سه بعدی نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *