اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی آنلاین در ویندوز 10

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی

شرکت بلژیکی i.materialise یک قرارداد همکاری با شرکت مایکروسافت تنظیم کرده که هدف از آن امکان دسترسی مستقیم کاربران ویندوز 10 به خدمات پرینت سه بعدی شرکت بلژیکی از طریق ارتباط ابری می باشد.

پرینت آسان و بدون واسطه کاربران پرینتر سه بعدی با استفاده از اپلیکیشن 3D Builder

شرکت بلژیکی i.materialise اعلام نموده است که قرارداد همکاری با شرکت مایکروسافت را تنظیم کرده است. هدف از این قرارداد همکاری، فراهم نمودن بستر دسترسی ساده و آسان و مستقیم کاربران ویندوز 10 به خدمات پرینت سه بعدی شرکت i.materialse از طریق سیستم ارتباط ابری بود.

اکنون این پروژه به نتیجه رسیده و بصورت رسمی معرفی شده است. بدین معنی که حالا کاربران سیستم عامل ویندوز به راحتی می توانند مدلهای سه بعدی خود را بدون هیچ گونه مشکلی و با استفاده از اپلیکیشن 3D Builder به مرکز خدمات پرینت سه بعدی این شرکت ارسال نموده و با استفاده از دستگاه های پرینتر سه بعدی پرینت نمایند.

شرکت i.materialise درمورد این پروژه اعلام نموده که این شرکت همواره به دنبال این بوده که در زمینه طراحی اپلیکیشن با شرکت مایکروسافت همکاری داشته باشد. بدین وسیله به همگان امکان تجربه نمودن تکنولوژی پرینتر سه بعدی و استفاده از آن داده شود.

 

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی آنلاین در ویندوز

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی ارائه شده توسط این شرکت به تمامی کاربران و بخصوص طراحان سه بعدی و تولید کنندگان که از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنند اجازه می دهد که بطور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه به شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرینت سه بعدی متفرقه، ایده های خود را به کمک پرینترهای سه بعدی عملی نموده و آنها را پرینت نمایند.

با استفاده از این اپلیکیشن ویندوز، کاربران می توانند مدل خود را از طریق گزینه Order Online اپلیکیشن 3D Builder به مرکز خدمات پرینت این شرکت ارسال نموده و پرینت نمایند. کاربران و طراحان در طول پروسه سفارش آنلاین می توانند مواد و رنگ مورد نظر خود را از بین 20 نوع مواد مختلف (مانند استنلس استیل، تیتانیوم، نقره، طلا و سرامیک) و حدود 100 رنگ مختلف و همچنین نوع پولیش کاری مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهند.

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی حتی به کاربران پرینترهای سه بعدی خانگی نیز می تواند کمک نماید تا انواع مختلفی از پرینترهای سه بعدی و همچنین مواد مختلف را نیز تجربه نمایند.

 

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی 3D Builder قابلیت اصلاح و تغییر مدلهای سه بعدی را دارد

اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی 3D Builder یکی از اپلیکیشن های طراحی شده برای ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی مدلهای سه بعدی خود را در آن اجرا نموده و در صورت لزوم آن را اصلاح نموده و یا تغییر دهند و آن را برای پرینت سه بعدی آماده نمایند.

همچنین اپلیکیشن خدمات پرینت سه بعدی در برگیرنده نمونه های سه بعدی آماده پرینت سه بعدی است.  و کاربران می توانند آنها را دانلود نموده و پرینت سه بعدی نمایند و در صورت لزوم آنها را با توجه به نیاز خود تغییر دهند. این اپلیکیشن تقریباً تمامی فرمتهای استاندارد پرینت سه بعدی و پرینت عکس سه بعدی را پشتیبانی می نماید.

شرکت دانش بنیان برنا نوآوران پویا تولید کننده پرینتر های سه بعدی در اندازه ها و مدل های متنوع پاسخگوی سوالات شما در رابطه با خرید پرینتر سه بعدی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *