بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی

بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی SLM

 

پرینتر سه بعدی فلز با تکنولوژی SLM

مرکز تحقیقاتی WNLO اقدام به معرفی پرینتر سه بعدی فلز با تکنولوژی SLM نموده است که از بزرگترین و با کیفیت ترین پرینترهای سه بعدی فلز در دنیا می باشد.تکنولوژی SLM در پرینترهای سه بعدی فلز ساخته شده توسط مرکز تحقیقاتی Wuhan National Laboratory for Optoelectronics  و یا WNLO استفاده شده است.این پرینتر سه بعدی فلز  یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین پرینتر های سه بعدی فلز در دنیا می باشد.

بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی و با کیفیت ترین پرینتر سه بعدی فلز 

حجم ساخت این پرینتر سه بعدی فلز 50 سانتیمتر در 50 سانتیمتر در 53 سانتیمتر است.با مقایسه حجم پرینت این دستگاه با سایر دستگاه های موجود در بازار می توان گفت که این پرینتر سه بعدی فلز با تکنولوژی SLM یکی از بزرگترین پرینترهای سه بعدی با تکنولوژِی SLM دنیا می باشد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: بدنه پرینتر سه بعدی(بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی)

به عنوان مثال می توان به پرینتر سه بعدی فلز با تکنولوژِی SLM شرکت SLM Solution اشاره نمود که دارای حجم پرینتی در اندازه 50 سانتیمتر در 28 سانتیمتر در 32.5 سانتیمتر می باشد. تنها پرینتر سه بعدی فلز با تکنولوژی SLM که قادر به پرینت حجم بزرگتری نسبت به این پرینتر می باشد، ساخت شرکت Concept Laser می باشد.

تکنولوژی SLM در پرینتر سه بعدی فلز، برطرف کننده مشکل تولید قطعات پیچیده(بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی)

این پرینتر سه بعدی فلز توسط یک گروه تحقیقاتی و تحت سرپرستی پرفسور Zeng Yan و در دانشگاه Huazhong ساخته شده است.جهت ساخت آن از چهار لیزر 500 وات استفاده شده است که قابلیت اسکن نمودن لوازم و قطعات پرینت شده فلزی همانند اسکن سه بعدی را دارد. در مقایسه با سایر دستگاههای پرینتر فلز باید به این نکته اشاره نمود که اکثر پرینترهای سه بعدی فلز تنها دارای دو لیزر می باشند.

پیشنهاد مطالعه مقاله: کفش های چاپ شده با پرینتر سه بعدی(بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی)

این پرینتر سه بعدی جهت پرینت سه بعدی نمودن قطعات بسیار پیچیده جدار نازک، مانند پره های موتور ساخته شده است.استفاده از آن می تواند خیلی از مشکلات تولیدقطعات پیچیده را برطرف نموده و مانع از صرف هزینه های زیاد و یا ساخت تجهیزات خاص تولید شود.با استفاده از این دستگاه پرینتر سه بعدی می توان قطعاتی از جنس تیتانیوم، استنلس استیل، آلومینویم، آلیاژهای دما بالا و آلیاژهای منیزیم تولید نمود.

این پرینتر سه بعدی مجهز به تکنولوژی لایه گذاری دو طرفه است.(بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی)

این باعث می شود تا کارایی آن 20 تا 40 درصد بیشتر از سایر پرینترهای سه بعدی با تکنولوژی SLM باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *