کسب و کار با پرینتر سه بعدی

راه اندازی کسب و کار با پرینتر سه بعدی

کسب و کار با پرینتر سه بعدی

با این وجود که سالها از ظهور پرینتر 3 بعدی در صنایع مختلف می گذرد، اما هنوز هم می توان این فناوری را در اول راه خود در کسب و کار با پرینتر سه بعدی دانست.ایده های فراوانی هنوز برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف به کمک این دستگاه ها وجود دارد.در این مطلب از سری مطالب وب سایت برنا 3d قصد داریم به تعدادی از بهترین ایده ها بپردازیم.

این ایده ها را به دو دسته کلی تقسیم کرده ایم:

در دسته اول با مناسبترین ایده ها برای استفاده در کشورهای پیشرفته آشنا خواهید شد.

در دسته دوم ایده هایی مطرح شده است که می تواند بیشتر مناسب شرایط کشور خودمان باشد.

اما قبل از شروع ادامه این مطلب ذکر این نکته حائز اهمیت است که حتی ایده های دسته اول نیز می تواند منجر به ایجاد کسب و کارهایی پر بازده و درآمد ساز در کشور ما شود.البته کمی نیاز به ایجاد بسترهای بهتر و حمایت های بیشتر دارد.

ایده هایی برای کشورهای پیشرفته(کسب و کار با پرینتر سه بعدی)

اسفاده از پرینترهای سه بعدی می تواند کسب و کارهایی را در آینده برای کشورهای پیشرفته ایجاد کند که برخی از آنها عبارتند از:

تولید مجموعه های سفارشی برای کلکسیونرها

یکی از سرگرمی های حرفه ای که هرگز از مد نمی افتد جمع آوری کالاهای خاص یا به اصطلاح جمع کردن کلکسیون است.

مثلا بسیاری از کلکسیونرها و طرفداران شخصیت های مطرح، عاشق جمع آوری مجسمه های ورزشکاران یا هنرمندان مورد علاقه خود هستند.با استفاده از این ایده تجاری چاپ سه بعدی، فرصت های بالقوه و بی پایانی پیش رو قرار دارد.می توان تجارت خود را با دریافت سفارشات متنوع گسترش داد.

پرینتر سه بعدی برنا نوآوران پویا

کسب و کار با پرینتر سه بعدی

بهبود بخشیدن به محصولات موجود

با نگاهی به فروشگاه های آنلاین مشاهده خواهید کرد که محصولات زیادی برای فروش در بازار وجود دارد.اما ساخت بسیاری از این مواد دشوار است و یا تولید آنها مقرون به صرفه نمی باشد. پرینتر سه بعدی می تواند از این فرصت استفاده کند.البته این کار به خلاقیت مناسبی نیاز دارد.اما اگر فرد قادر باشد به خوبی تصویرسازی کند که چگونه می توان چیزی را بهتر، پایدارتر یا مقرون به صرفه تر ساخت، می تواند به چاپ سه بعدی روی بیاورد.

همچنین ممکن است شما یک طرح محصول موجود را انتخاب کرده و آن را برای مشتری خود سفارشی سازی کنید. یعنی مطابق با میل و راحتی او تغییراتی را برای محصول پایه اتخاذ کنید.

ایده هایی برای ایجاد کسب و کار در کشور

حال به ایده هایی خواهیم پرداخت که نیاز فراوانی برای ایجاد آن در کشور وجود دارد.

کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت پزشکی(کسب و کار با پرینتر سه بعدی)

فناوری پزشکی به سرعت در حال تغییر است.در حالی که ایده های تجاری چاپ سه بعدی بی شماری وجود دارد.یکی از جالب ترین زمینه هایی که صاحبان مشاغل می توانند در آن اقدام به تولید محصولات جدید با پرینتر سه بعدی کنند، زمینه پزشکی است.

اگر شما علاقه مند به بهبود فناوری و تبدیل کشورتان به مکانی بهتر هستید، رشته پزشکی مکانی عالی برای شروع یکی از این ایده های تجاری چاپ سه بعدی است. شما می توانید اندام مصنوعی، دندان مصنوعی یا محصولات حمایتی مانند صندلی چرخدار و سایر ابزارهای حرکتی را تولید کنید.

پرینتر سه بعدی برنا نوآوران پویا

کسب و کار با پرینتر سه بعدی

تامین کننده قطعات وارداتی(کسب و کار با پرینتر سه بعدی)

هنوز هم صنایع زیادی در کشور وجود دارد که برای تامین قطعات مورد نیاز آنها ناچار به صرف هزینه های زیادی جهت وارد کردن این قطعات از کشورهای خارجی هستیم.

شما می توانید به کمک پرینتر سه بعدی و تولید محصولاتی با کیفیت و با رعایت جزییات دقیق محصول، علاوه بر ایجاد یک کسب و کار پر درآمد برای خود، به کمک صنعت کشور آمده و گام بزرگی در جهت خودکفایی آن بردارید.

هنر و مد(کسب و کار با پرینتر سه بعدی)

می توانید به کمک تکنولوژی پرینتر سه بعدی وارد صنعت مد شوید و اقدام به تولید بدلیجات و اکسسوری های خاص و منحصر بفرد کنید. حتی می توانید کفشهای خاص تولید کنید و مشتریان را به سمت خود جذب نمایید. جالب است بدانید آدیداس هم در زمینه استفاده از پرینتر سه بعدی وارد عمل شده است.

این ها فقط بخشی از ایده هایی است که می توان از آنها برای ایجاد یک درآمدزایی با پرینتر سه بعدی که پربازده می باشد استفاده کرد. ترکیب این ایده ها با خلاقیت شما می تواند منجر به نتایج فوق العاده ای جهت کارآفرینی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *