چراغ خواب سه بعدی

ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی

آموزش پرینت سه بعدی چراغ خواب

 

Gantri یک استارت آپ در سان فرانسیسکو است که از چاپ سه بعدی برای ساخت چراغ خواب های لوکس استفاده می کند. طراح این ایده کریستینا تیلور، قبلاً ماهواره هایی را قبل از پیوستن به این شرکت طراحی کرده بود که دکترای خود را از موسسه فناوری جورجیا گرفته است.

او می گوید:

تولید یک محصول می تواند سال ها طول بکشد و صدها هزار دلار هزینه به همراه داشته باشد.و اگر مردم هیچ علاقه ای به آن محصول نداشته باشند چه می شود؟این هزینه به حدی است که اکثر طراحان نمی توانند حتی طرح های خود را در بازار ببینند. “

ساخت چراغ خواب های لاکچری با تکنولوژی چاپ سه بعدی

ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی

بنیانگذاران Gantri احساس کردند که فاصله بین دکوراسیون منزل معمولی و دکوراتورهای لوکس را می توان با چاپ سه بعدی و کمی خلاقیت پر کرد.

با این حال به گفته آن ها، یک مشکل وجود دارد:(ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی)

فقط یک نوع چاپ سه بعدی وجود دارد که به اندازه کافی مقرون به صرفه است.تا بتواند اشیاء را در یک محدوده قیمتی که مصرف کننده متوسط، ​​توانایی خرید آن را دارد تهیه کند.که FFF / FDM است و سطح کیفیت آن به هیچ وجه لوکس نیست.چرا که خطوط لایه های چاپ شده، قابل مشاهده خواهند بود.

اما Gantri مشکل را با یک راه حل ساده از بین می برد.(ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی)

کمی شن و ماسه سبک و یک پوشش رنگی بر پایه ی آب. چراغ خواب های آن ها از منابع مدرن و براق نوری هستند که به راحتی می توان آن ها را با نمونه های نمایشگاهی در یک گالری هنری، اشتباه گرفت. به این دلیل است که Gantri موانع بین طراحان و مصرف کنندگان را برطرف کرده است.

طراحان می توانند بطور مستقیم از طریق وبسایت برنا پرینتر 3d اقدام به خرید دستگاه و ساخت و فروش دکوراسیون نورپردازی خود کنند.این دستگاه ها  تمام ابعاد مناسب اتصالات، لامپ ها و سایر سخت افزارهای غیر قابل چاپ را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.مهندسان Gantri مستقیماً با طراحان ارتباط برقرار می کنند تا به آن ها در بهینه سازی مدل های خود برای چاپ کمک کنند. پس از اتمام طراحی، Gantri کلیه ی فرآیند چاپ، مونتاژ و حمل را کنترل می کند و طراحان برای هر فروش حق الزحمه دریافت می کنند.

چراغ خواب سه بعدی

ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی

ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی

در حال حاضر، Gantri  فقط اقدام به فروش چراغ خواب، که همگی از پلاستیک PLA ساخته شده اند و شامل لامپ های LED کاملاً کم نور می شود، کرده است. در آینده ای نه چندان دور، آن ها قطعات طراحی داخلی دیگری را نیز تولید می کنند.آن ها برای رسیدن به این هدف در حال توسعه Gantri Dancer پرینترهای سه بعدی با یک تخت دوار هستند.

این طرح به چاپگر این امکان را می دهد تا مواد را به طور مستقل در چهار نقطه مختلف بریزد.به این معنی که می تواند چهار برابر سریع تر اشیا را چاپ کند.او می گوید: “ما در Gantri معتقدیم که آینده در گرو تولید دیجیتال است.

چراغ شب خواب سفارشی 3d(ساخت چراغ خواب با پرینتر سه بعدی)

این امر به این دلیل است که تولیدات صنعتی، منجر به تولید بیش از حد ضایعات می شود و از طرفی کار دستی سنتی باعث می شود طراحی با کیفیت بالا، بسیار پر هزینه باشد.در عوض، ما یک کارخانه با تکنولوژی جدید پرینتر سه بعدی ساختیم که از فناوری چاپ سه بعدی، برای تولید محصولات با کیفیت لوکس و بدون ایجاد ضایعات صنعتی، استفاده می کند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *