شبیه سازی با پرینتر سه بعدی

نجات افراد دیابتی با شبیه سازی پرینتر سه بعدی

شبیه سازی پرینتر سه بعدی

برای شبیه سازی پرینتر سه بعدی کافی است تا بتوانید طرحی را آماده کنید.

طرح سه بعدی چاپ شده برای شبیه سازی پرینتر سه بعدی زخم پای دیابتی

شبیه سازی با پرینتر سه بعدی یکی از کارهایی است که امروزه در جهان دنبال می شود. در این مقاله درباره این موضوع بیشتر خواهید خواند.دانشگاه استرالیای جنوبی از مخلوطی از شکر و تخم مرغ و عصاره مرغ و رزین انعطاف پذیر برای ایجاد زخم واقعی در پا استفاده می کند.این کار بخشی از اولین روش درمان به این شکل در دنیاست که توسط متخصصان این شاخه استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه: ماژول لیزر حکاکی(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

دکتر Helen Banwell و  دکتر RYAN causby پیشنهاد کردند که از مخلوطی که برای پرینت سه بعدی پا  استفاده می شود، برای شبیه سازی با پرینتر 3 بعدی زخم پایی که در اثر دیابت یا غیر دیابت به وجود می آید،استفاده شود.

نجات افراد دیابتی با شبیه سازی پرینتر سه بعدی

شبیه سازی پرینتر سه بعدی

دکتر Banwell می گوید:(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

مدیریت و انطباق درمان با شرایط پا به ویژه با توجه به افزایش شدید دیابت نوع 2 در جامعه ما یک مهارت ضروری است. مراقبت از پا برای افراد مبتلا به دیابت فوق العاده مهم است زیرا حتی یک برش کوچک به طور بالقوه می تواند به عواقب فاجعه بار از جمله، زخم پا، زخم اندام های تحتانی و قطع عضو منجر شود. بیماری زخم پای دیابتی یکی از علل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است که از بسیاری از سرطان ها بدتر است.

پیشنهاد مطالعه: محصولات پرینترهای سه بعدی(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

بیماری دیابت در استرالیا موجب قطع عضو 4400 نفر و بستری شدن 10000 نفر در بیمارستان شده است که در بسیاری از موارد به قطع عضو اندام تحتانی منجر شده است.در طول دو دهه گذشته ما شاهد افزایش 30 درصدی در میزان قطع عضو هستیم.حدود 85 درصد از این موارد می تواند با مراقبت مناسب پیشگیری شود.

موثرترین راه برای مدیریت این شرایط حذف پوست مرده یا آسیب دیده به منظور قرار دادن پوست سالم در زیر و افزایش بهبودی است.اما یادگیری مهارت های لازم برای انجام این کار با توجه به خطرات تمرین کردن در چنین سطح بالایی از جمعیت بسیار دشوار است.

چگونگی شبیه سازی پرینتر سه بعدی

اینجا جایی است که پاهای سه بعدی چاپی یعنی پروتز با پرینتر سه بعدی وارد می شوند.هر پای چاپی 3D حفره هایی شبیه زخم دارد.ساخت  این حفره ها از پلی اورتان گرما نرم یک هفته طول می کشد و هزینه ساخت آن کمتر از 4دلار است.علاوه بر شبیه سازی زخم و تاثیرات آن، دستهای خلاق تیم پدیده UNISA می تواند شامل هر چیزی  از قانقاریای خشک تا پرتو درمانی باشد.

پیشنهاد مطالعه: خرید کیت پرینترهای سه بعدی(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

افراد مبتلا به دیابت که برای قطع عضو اندام تحتانی بستری شده‌اند، مدت بیشتری در بیمارستان نسبت به سایر شرایط مرتبط با دیابت باقی می‌مانند. میانگین مدت بستری شدن هر بیمار حدودا ۲۶ روز است.تحقیقات نشان می‌دهد که میزان کاهش قابل توقف و بستری شدن در بیمارستان ‌ها ممکن است بین ۲۴ تا ۹۰ درصد کاهش یابد.

دانشگاه استرالیای جنوبی، از ترکیبی از رزین ‌های انعطاف‌پذیر و مواد دیگری استفاده کردند و به تولید پاهایی پرداختند که از آن به عنوان بخشی از دوره‌های آموزشی در جهان استفاده می‌شود.این پاهای تولید شده از چاپگر سه بعدی، با حفره‌هایی شبیه به زخم‌های آلوده یا غیرآلوده‌ی دیابتی به منظور تقلیدی از زخم‌های پای دیابتی، پرداخته شده است.

با استفاده از چاپ سه بعدی هر پای تولید شده با حفره ‌های موجود بر روی آن که از پلی ‌اورتان گرمانرم (ترموپلاستیک) ساخته شده است.هزینه‌ای کمتر از ۴ دلار دارد و علاوه بر ارائه‌ی زخم ‌های زنده، اثراتی را که ممکن است ایجاد کنند نیز نشان داده می‌ شود.

دکتر Banwell می گوید:(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

مدل های سه بعدی پا نقش مهمی در آموزش دانشجویان سال چهارم در مورد نحوه درمان و مدیریت بیماری با خطر بالا دارند.

نجات افراد دیابتی با شبیه سازی پرینتر سه بعدی

شبیه سازی پرینتر سه بعدی

پیشنهاد مطالعه: حلال pla(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

مدل های سه بعدی پا و شبیه سازی زخم هایی که ما آنها را بهبود می بخشیم، ما را قادر می سازد که یک ابزار یادگیری واقعی و ایمن را برای دانشجویان فراهم کنیم تا قبل از شروع تمرینات بالینی، مهارت هایشان را به کار گیرند و همه بدون استرس و اضطراب به درمان بیمار واقعی بپردازند.

دکتر Banwell می گوید:(شبیه سازی پرینتر سه بعدی)

تکنولوژیهای جدید هر روز در حال باز کردن درهای تازه ای هستند.شبیه سازی با پرینتر سه بعدی و شاخت مدل های 3d پای آسیب دیده با ذهن های خلاق و تکنولوژی های جدید روبرو هستند  و ما از نتایج آنها راضی هستیم.هنگامی که دانشجویان با مدلها روبرو می شوند ما می دانیم که آنها به طرز خوشایند(یا شاید ناخوشایند) شگفت زده می شوند.در هر صورت ما مطمئن هستیم که آنها اعتماد به نفس،تکنیک ها  و مهارت های خلاق را به دست خواهند آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *