معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی

معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی

بوگاتی یکی از اولین اتومبیل های مینیاتوری(خودرو پرینت سه بعدی شده)

در سال 1926 ایتور بوگاتی و پسرش ژان تصمیم گرفتند به مناسبت چهارمین سالگرد تولد رولند که جوانتر از ژان است، یک نوع اتومبیل تیپ 35 در مقیاس نصف خودرو تیپ 35 برای رولند بسازند. این خودرو چنان محبوب شد که Bugatti Baby به یکی از اولین اتومبیل های مینیاتوری با نسخه محدود در تاریخ تبدیل شد.

به همین دلیل این شرکت برای تجلیل از 110 سالگی شرکت بوگاتی، یک مدل طراحی پرینت سه بعدی از این خودرو را در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2019 ارائه نموده است.بر خلاف نسخه اصلی، که فقط برای رانندگان جوان مناسب بود، Baby 2 پرینت سه بعدی شده یک نسخه الکتریکی در مقیاس سه چهارم از نوع تیپ 35 است.و بزرگسالان نیز می توانند آن را برانند.

با برنا پرینتر 3 بعدی همراه باشید.

خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی

معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی(خودرو پرینت سه بعدی شده)

مشخصات خودرو پرینت سه بعدی شده با نام Baby 2

baby 2 از پیشرانه الکتریکی از نوع باتری لیتیوم یون قابل جابجایی با محرک چرخ عقب برخوردار است و مجهز به ترمز احیا کننده می باشد.این خودرو در دو مدل جهت استفاده کودکان و بزرگسالان ارائه می شود.مدل کودکان این محصول دارای توان 1 کیلو وات بوده و حداکثر سرعت آن 20 کیلومتر در ساعت (حدود 12 مایل در ساعت) است.مدل بزرگسالان آن نیز مجهز به موتور با توان 4 کیلو وات و حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت (حدود 28 مایل در ساعت) است.

معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی

معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی(خودرو پرینت سه بعدی شده)

معرفی خودرو پرینت سه بعدی شده بوگاتی(خودرو پرینت سه بعدی شده)

کابین خلبان مانند خودروی Baby 2 دارای تمام ویژگی های خودروهای بوگاتی شامل داشبورد آلومینیومی، صندلی چرمی، خوشه سازهای سفارشی و فرمان چهار گوشه است.نمای بیرونی این اتومبیل پرینت 3 بعدی همانند اتومبیل های مسابقه ای قدیمی به رنگ آبی نقاشی شده است.

و این امکان فراهم شده است تا خریداران قادر به سفارش در طیف وسیعی از رنگهای جایگزین باشند.خودروی Baby 2 مجهز به رینگهای آلیاژی از جنس آلومینیوم با هشت پره و ترمزهای مدرن در هر چرخ است.ظاهری این خودرو بسیار شبیه به مدل قدیمی محصول است.

بنابراین از کاربرد پرینتر سه بعدی در صنعت اتومبیل سازی هرگز نباید غافل شد.چرا که این محصول با استفاده از مدل اسکن سه بعدی شده خودروی کامل  Type 35 است که در  Grand Prix 1924 فرانسه به رقابت پرداخت.خودرویی که در نمایشگاه  Palexpo به نمایش گذاشته شد با استفاده از پرینتر سه بعدی ساخته شده است و شرکت خودروسازی Bugatti به دنبال تولید انبوه این محصول است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *