معرفی نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد

معرفی نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد

یکی از معروفترین ها در زمینه طراحی(نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد)

نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد ، یکی از معروفترین نرم افزارهای طراحی می باشد که کاربران بسیار زیادی دارد. بیشترین کاربران  این نرم افزار مهندسان می باشند و به دلیل قابلیتهای بسیار زیاد آن در زمینه طراحی دو بعدی، بیشتر از طراحی دو بعدی آن بجای طراحی سه بعدی آن استفاده می شود. قدمت نرم افزار اتوکد به سال 1982 برمی گردد و در حال حاضر نسخه های بسیار زیادی از آن مانند نسخه موبایلی، نسخه اینترنتی و غیره ارائه می شود.  نرم افزار اتوکد به صورت تجاری ارائه می شود و جزء نرم افزارهای رایگان نمی باشد.

این نرم افزار بیشتر توسط مهندسان، مدیران پروژه، معماران، طراحان گرافیک و افراد حرفه ای در زمینه طراحی استفاده می گردد. هر کاربری می تواند از نرم افزار اتوکد استفاده نماید و استفاده از تمامی قابلیتهای آن نیازمند کلاسهای آموزشی و تجربه  است.

نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد برای با تجربه ها

از نرم افزار طراحی سه بعدی اتوکد نیز می توان جهت تهیه فایلهای سه بعدی مخصوص پرینت سه بعدی استفاده نمود ولی جهت این کار می بایست تجربه کافی در استفاده از آن داشته باشید.  نرم افزار اتوکد نیز همانند دیگر نرم افزارهای شرکت Autodesk ، قابلیت اتصال به استادیوی پرینت را دارد که امکان اتصال به پرینتر سه بعدی را می دهد. لازم به ذکر است که با استفاده از این نرم افزار می توان به طور مستقیم فایل با پسوند مخصوص پرینتر سه بعدی (STL) تهیه نمود.شرکت دانش بنیان برنا نوآوران پویا فعال در زمینه پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی FDM و DLP

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *