نرم افزار طراحی سه بعدی زدبراش

معرفی نرم افزار طراحی سه بعدی زد براش

نرم افزار طراحی سه بعدی زدبراش برای مجسمه سازی و پیکر سازی

پروسه طراحی در این نرم افزار معروف به افزایش تدریجی جزئیات است.به این معنی که نیازی نیست برای داشتن یک طراحی با جزئیات بسیار زیاد از همان اول مشهایی بسیار دقیق طراحی گردد.این کار بصورت مرحله به مرحله و بصورت پیشرونده انجام می گیرد. مثل ساختمان سازی با پرینتر سه بعدی پروسه کار در این نرم افزار بسیار شبیه به پروسه ساخت مجسمه های گلی است.در ابتدا فرم کلی ساخته می شود و سپس با استفاده از ابزارهای تعبیه شده در نرم افزار جزئیات بسیار ریز اضافه می گردد.

نرم افزار طراحی سه بعدی زدبراش Zbrush برای حرفه ای ها

شاید این روش طراحی برای بسیاری از کاربران پرینترهای سه بعدی کمی عجیب به نظر بیاید.ولی باید توجه داشته باشید که نرم افزار Zbrush نرم افزاری نیست که به محض نصب آن بتوانید از آن بصورت حرفه ای استفاده نمائید.

می بایست ساعتها وقت جهت یادگیری و آشنایی با قلمها و ابزارهای آن و نحوه استفاده آنها صرف نمائید.معمولاً در هنگام کار با این نرم افزار از پدهای قلمی مخصوص طراحی استفاده می شود و این پد کمک می کند تا پروسه طراحی به آسانی انجام گیرد.

پرینت سه بعدی با این نرم افزار نیازمند استفاده از پلاگین مخصوص 3D Print Exporter است.با استفاده از این پلاگین می توانید مدل را تغییر فرم و یا اندازه دهید، و همچنین می توانید آن را برای شرکتهای ارائه کننده خدمات پرینت سه بعدی بفرستید.با استفاده از این نرم افزار می توانید فایلهایی با فرمت dxf, goz, ma, obj, stl, vrml, x3d تولید نمائید.

شرکت برنا نوآوران پویا معتبرترین مرکز خرید و فروش پرینتر های سه بعدی در ایران

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *