Goodman-Article.001

پرینت سه بعدی دوربین عکاسی

پرینت سه بعدی دوربین عکاسی شرکت گودمن

دورا گودمن یک شرکت مستقر در بوداپست است که تخصصش در زمینه ساخت پرینت سه بعدی دوربین عکاسی است. گودمن در ابتدا فقط برای سرگرمی شروع به استفاده از چوب در طراحی دوربینهای خود نمود. چند سال بعد شرکت گودمن فهمید چه رویایی در سر دارد و چه حرفه ای مناسب تر است.

ایده این شرکت ایجاد راه حل های شخصی و قابل دسترسی برای عکاسی آنالوگ به عنوان جایگزینی برای محصولات عمومی و تولید انبوه موجود از تولیدکنندگان دیگر بود. گودمن همچنین می خواست یک مارک پرینت سه بعدی شده سازگار با محیط زیست ایجاد کند، که به حداقل رساندن اثر زیست محیطی خود و تبدیل شدن جهان به مکانی بهتر برای نسل های آینده در اولویت قرار داشت.

 به همین ترتیب ، دورا گودمن فقط از پلاستیک و چوب قابل تجزیه، که ماده ای فراوان و قابل دسترسی همیشگی است، استفاده می کند. این شرکت همچنین در نظر دارد پلاستیک بازیافت شده و چرم گیاهی را در محصولات خود استفاده کند. وی اظهار داشت: “من با کمک محصولاتم سعی می کنم دیدگاه خود و نحوه تجسم بی انتهای عکاسی آنالوگ را منتقل کنم”.

پرینت سه بعدی دوربین عکاسی

پرینت سه بعدی دوربین عکاسی به عنوان یک راه حل کم هزینه توسط شرکت گودمن

گودمن و تیم او کار خود را با ایجاد دوربین هایی تقریباً کامل از چوب آغاز کردند. با این وجود این یک پروسه زمانبر بود. به همین ترتیب ، گودمن شروع به بررسی پرینت سه بعدی به عنوان یک راه حل کم هزینه و کارآمد کرد. گودمن و تیمش پس از مدتی گذراندن آزمایش با این فناوری ، به سرعت دریافتند که این موضوع با اخلاق و جاه طلبی های شرکت مطابقت دارد.
نه تنها به دلیل عملکرد خوب دوربین های پرینت سه بعدی ، بلکه همچنین به این دلیل که فناوری ساخت افزودنی به طور مداوم در حال پیشرفت است و از انعطاف پذیری بالاتری نسبت به روش های تولید سنتی برخوردار است.

 این به نوبه خود به گودمن اجازه می دهد تا محصولات را در زمان واقعی تنظیم و مرتباً ارتقا دهد. آنها می گویند:”ما عاشق این هستیم که وقتی فکر می کنیم به وسیله جانبی خاصی برای دوربین نیاز داریم ، نیازی به شکار آن نداریم ، اما می توانیم آن را طراحی و چاپ کنیم. “این فرآیند سریع ، موثر و مقرون به صرفه است ، که می تواند منجر به دوربین های مقرون به صرفه ای شود که ما می فروشیم.”

دسترسی به محصولات گودمن به صورت رایگان

در سال 2018 ، گودمن Goodman One ، اولین دوربین پرینت سه بعدی منبع باز این شرکت را منتشر کرد. سه سال بعد ، دورا گودمن طیف گسترده ای از دوربین های آنالوگ ، لوازم جانبی و پرونده های مربوطه را برای چاپ سه بعدی نیاز داشت. دسترسی به این پرونده ها به صورت رایگان در بستر GoodLAB در دسترس است.
برای دریافت صفحه شخصی با لینکهای بارگیری همه پرونده ها و دسترسی به انجمن LAB ، فقط باید ثبت نام کنید.
هم پرونده های STL آماده پرینت سه بعدی و هم فایل های STP قابل ویرایش در نرم افزار CAD برای هر دوربین و لوازم جانبی در دسترس قرار گرفته است. تالار گفتمان GoodLAB به اعضا امکان می دهد تا مدل ها را تغییر داده و حتی دوباره طراحی کنند و این تغییرات را با انجمن به اشتراک بگذارند.

در حالی که پرونده های STL برای محصولات دورا گودمن به صورت رایگان در بستر GoodLAB آنها موجود است ، این شرکت همچنین گزینه ای را برای افرادی که دسترسی به پرینتر سه بعدی ندارند از قبل چاپ کرده است.گودمن در وب سایت خود می گوید: “هدف ما این بود که یک دوربین حرفه ای پرینت سه بعدی شده با فرمت متوسط ​​با قیمت سطح ابتدایی تهیه کنیم و همچنین به همه این امکان را بدهیم تا لذت ساخت دوربین خود را تجربه کنند”.
کیت از پیش چاپ شده همراه با کلیه قطعات و دستورالعمل های مونتاژ است. کیت اصلی با قیمت 93 دلار شامل یک مجموعه فویل تزئینی چرم مصنوعی ، یک اسفنج سنباده ای ، یک بشقاب  سوراخ دار لیزری یک  بند و کاغذ بسته بندی زباله صفر با نمونه های بریده شده است. 

شزکت برنا نوآوران پویا همراه با شما،همگام با تکنولوژی

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *