چگونگی تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

چگونگی تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

چاپ سه بعدی علاوه بر اینکه بر ارتقای سطح تولیدات و کاهش زمان و هزینه، موفق بوده است.در اقتصاد نیز دگرگونی هایی ایجاد نموده و دارای کاربرد وسیعی بوده است.

جنبه های جالب ساخت به وسیله چاپ سه بعدی(تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد)

این است که همه جانبه و بی طرف است. این همه جانبه بودن شامل همه چیز از عروسک سازی تا طراحی ربات یا حتی از ساخت یک دفترچه تا ساخت مبلمان و کارهای چرمی می شود.ساخت با تولید متفاوت است.اگرچه ساخت اغلب منجر به تولید می شود.وقتی شخصی محصولی را طراحی می کند و نمونه اولیه ای را ایجاد می کند، می توان ساخت آن را در نظر گرفت.هنگامی که نمونه اولیه در حال تولید، فعال است، این محصول تولید می شود.

با وبسایت برنا پرینتر سه بعدی همراه باشید.

چگونگی تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

تاثیر بر کارآفرینی(تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد)

ظهور فضای تولید سه بعدی بطور مؤثر در کاهش هزینه کارآفرینان نقش داشته است. در حالی که تا همین اواخر ممکن بود یک کارآفرین برای تولید نمونه اولیه برای یک محصول جدید مجبور به صرف هزینه بالایی از 100000 دلار شده باشد.زمین عملیاتی تغییر کرده است و این هزینه اکنون می تواند از 2000 دلار تا 4000 دلار باشد.

به طور خلاصه هزینه تولید نمونه های اولیه به سرعت برای کارآفرینان متعهد بسیار مقرون به صرفه تر شده است.این کاهش هزینه برای نمونه های اولیه (و توسط کلاهبرداری های اضافی، وسایل و ابزار) برای سازمان های بزرگ نیز اعمال می شود. هنگامی که شما می توانید هزینه ای مصرف کنید و آن را فقط به 2-4٪ از هزینه های قبلی خود کاهش دهید.نوآوری افزایش می یابد زیرا هزینه ریسک کاهش می یابد.

به گفته پل هایدن، SVP از مدیریت محصول برای چاپگر سه بعدی Ultimaker:(تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد)

آینده تولید مواد افزودنی در دست چند مهندس منتخب نخواهد بود.بلکه با هر کارگر دیگری که ممکن است تجربه چاپ سه بعدی نداشته باشد، می توان این تجربه را ایجاد کرد.راه حل های نرم افزاری، این کارگران آموزش دیده را قادر می سازد قطعات و ابزارهایی بسازند.شکاف های مهارتی شخصی خود را ببندند و خود را برای کار در کارخانه آینده آماده کنند.

چگونگی تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد

اثرات چاپ سه بعدی بر روی کشورهای در حال توسعه همانند یک شمشیر دولبه است.(تاثیر پرینتر سه بعدی بر اقتصاد)

از اثرات مثبت آن می توان بازیافت مواد اولیه را نام برد.ولی از بین رفتن مشاغل سنتی و قدیمی به واسطه ی چاپ سه بعدی چاپگر سه بعدی نیز می تواند از جمله اثرات منفی آن باشد.با این روش ممکن است برون سپاری تولید محصولات از کشورهای صنعتی به این کشورها نیز برای ساخت برخی کالاها که در آنجا تولید می شدند، کاهش یابد که تأثیر منفی بر توسعه آن کشورها خواهد گذاشت.که زمان زیادی را برای فائق آمدن بر این مشکلات نیاز خواهند داشت.

چاپ سه بعدی پرینترهای سه بعدی برای کشورهای توسعه یافته در هر شکلی اثرات مثبتی را ایجاد خواهد کرد.جایی که جمعیت جامعه در حال پا به سن گذاشتن است و نگرانی های جمعیت جوان و نیروی کار وجود دارد.چاپ سه بعدی بسیار کارگشا بوده و همچنین اثرات مثبت برخی نوآوری ها در زمینه بهبود خدمات پزشکی می تواند به نگرانی ها در مورد افراد مسن جامعه نیز پایان دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت برنا نوآوران پویا در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *